пятница, 13 ноября 2015 г.

Сценарій виступу команди «Екстримали» Піщанської гімназії на фестивалі «Молодь обирає здоров’я». 2014 рік

«Молодь обирає здоров’я». 2014 рік



Гімнастичний етюд

                                                          (Музика)
                                                    Виходять ведучі

1.А вам слабо таке зробити?
2.Ми без проблем вас можемо навчити
3.І не подумайте що це Піщаного піар
4.Давайте говорити без примар
Наш девіз – це здоровий спосіб життя
1.Щоб потім, на старість,не було каяття!
2.Бо життя треба жити з користю й плідно
3.Тоді про вас скажуть «Людина ви гідна»!
4.Шкідливим звичкам ми оголосили бій!
1.Наркотики,цигарки,алкоголь -
Всі. Вживати ти не мій»
                                                              (Пісня)
                                             Сценка «В школі на перерві»

1. –Хлопці,ну-мо,хто зі мною?
Я щойно цигарки придбав!
(хлопці уходять)
2.- А хто тобі грошей для цього  дав?           
1.- Я їх у мами в гаманці сьогодні вранці взяв!
Сподіваюсь вона не помітить
Інакше домашній арешт мені світить….
Вбігає дівчинка: - Петрику!Тебе терміново лікар кличе!
Хлопець (дивиться на цигарку)
- У лікаря палити не зовсім мені личить.
                                                             Танець  «Реп»
                                                Сценка «Хлопець, що палить і лікар»

Лікар (звертається до хлопця)
- Як танцюють хлопці бачив?
І, що для себе ти зазначив?
До речі, вони не палять і алкоголю не вживають!
Тому вони здоров
я добре мають
Цього про тебе не скажу
Ти, друже, перейшов межу!
Ти ще малий, а вже на легені хворієш!
Про що в житті ти, Петрик мрієш?
Метрик: - Я хочу футболістом стати
Відомим, як Шевченко,ТимощукЛікар:

 - Палити треба припиняти, й займатися спортом
Не покладаючи ні сил,ні рук
Тоді за тебе порадіє Тимощук!
Петрик: - я буду, буду футболістом
Легені будуть в мене чисті
Геть, цигарко ненависна!
Ворог ти для футболіста!
                                                    Музична заставка
Дві дівчинки розмовляють
-Ти їдеш на екскурсію до Львову?
- Звичайно, я про це вже мрію знову й знову!
- А Даша теж поїде з класом?
- В неї батьки зловживають…
Всі гроші на горілку витрачають…
                                                     Підходить Маша і плаче
- Я теж у подорож з вами хотіла…
І рік збирала гроші. Що є сили
А батько забрав і купив алкоголю…
Така, дівчата, гірка моя доля
На горілку уходять в сім
ї всі гроші…
А колись мої батьки були такі хороші
 

Ведучі:
Звернення до схольних до алкоголю
- Горілка до добра не доведе,
Де ваша гідність,скажіть то,де?
Шановні дорослі,який ви приклад подаєте дітям!
Життя ваше пройде однією миттю
А що залишити ви після себе?
Не дружіть з алкоголем,не треба?
Любіть своїх дітей, присвячуйте їм життя
Нехай у них щасливе буде майбуття!
Бути здоровим-модним,стильно,корисно,класно.
На сьогодні сучасний еталон краси-
Здова людина, що вибирає здоровий спосіб життя
                                                      (музична заставка)

Комментариев нет:

Отправить комментарий