пятница, 27 ноября 2015 г.

Текстові задачі



Мета навчальна: удосконалити та розширити вміння розв’язувати задачі на рух, формувати вміння розв'язувати задачі на рух різними  способами;
Розвивальна: формувати вміння логічно мислити;
Виховна: виховувати свідоме ставлення до навчання. 
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Обладнання: таблиця, презентація вчителя  «Задачі на рух», буклет, фото авто.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Ось пролунав дзвінок,
І починається урок.
Працювати слід старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім 5-ім класі
Діти – просто молодці.
Організація уваги учнів.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.  «Робота асистентів».
         Один учень із кожного ряду робить аналіз і повідомляє, як інші впоралися з домашнім  завданням, яких помилок допустилися  та який спосіб розв’язування обрали. Сильніші учні відповідають на запитання слабших, що виникли в них в процесі виконання  домашнього завдання.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. «Броунівський рух».
Вчитель задає кожному учневі запитання для перевірки ступеня засвоєння обов’язкового теоретичного матеріалу.
ІV. Мотивація навчання. «Інтерв’ю».
Я хочу, щоб кожний з вас пояснив, чому вважає за потрібне уміти розв’язувати текстові задачі.
Повідомлення теми і мети уроку
V. Розв’язування текстових задач на рух за допомогою опорних схем.
Продовження вивчення навчального матеріалу за допомогою презентації вчителя.Слайд-1-5
VІ. Формування умінь розв’язувати задачі на рух.
1)                Розв’язування задачі усно. Слайд - 6
2)                Технологія „Акваріум”. Розв’язати задачу 1. Слайд –7 аукціон. Розіграш авто 2 учням.
Відстань між автомобілями 345 км. На якій відстані вони будуть знаходитись через 2 години, якщо швидкість одного 72 км/год, а другого – 68 км/год. (відповідь 65 км) І вони одночасно виїдуть на зустріч один одному. Учитель об’єднує учнів в групи  по 5-6 осіб і пропонує їм ознайомитися із завданням. Розв’язують задачі різними способами. 1 учень від групи відтворює свій спосіб на дошці.   Слайд-8
Фізкультхвилинка для очей. Слайд -9-16

Задача 3. Слайд-17
З двох пунктів одночасно на зустріч один одному виїхали 2 автобуси. Швидкість одного автобуса 45 км/год, а іншого 72 км/год. Перший автобус до зустрічі проїхав 135 км. Знайдіть відстань між пунктами. Задачу розв’язати двома способами. Кожна група розв’язує задачу своїм способом та захищають свій розв’язок біля дошки. Відповідь – 351 км. Слайд-18
Задачі на рух в протилежних напрямках Слайд-19
Задача 4. Слайд – 20
З одного лігва одночасно в протилежних напрямах вибігло два тигра. Швидкість одного тигра 48 км/год, а другого – 54 км/год. Яка відстань між тиграми через 3 години. Кожна група розв’язує задачу своїм способом та захищає свій спосіб біля дошки. Відповідь 306.сайд-20
Фізкультхвилинка.
Вчитель. Ми сьогодні з вами розв’язували задачі на рух. Об’єктами руху є автомобілі, велосипеди, мопеди, все це засоби транспорту. Тиждень тому в гімназії проходив тиждень безпеки дорожнього руху. На класних годинах говорили про правила дорожнього руху. Тож хочу ще раз вам нагадати.
А як ви знаєте правила? Виступ двох дівчат. Слайд - 21

VІІ. Підсумок уроку.
Виставлення оцінок за урок.
Якщо вистачить часу – розв’язати задачу на бенефіс, задача – я буду фокусником. Слайд-
VІІІ. Домашнє завдання.  Розв’язати задачі на буклеті.
ІХ. Рефлексія.
Дерево творчості. Прикріпіть на дерево творчості листя, квіти або плоди.
Плоди – урок пройшов корисно, плідно, знадобиться в житті.
Квітка – урок був вдалий, мені все зрозуміло.
Зелений листочок – не весь матеріал був зрозумілий.
Жовтий листочок – я нічого не навчився.
Дякую за роботу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий