Мета навчальна: удосконалити та розширити вміння розв’язувати задачі
на рух, формувати вміння розв'язувати задачі на рух різними способами;
Розвивальна: формувати вміння логічно мислити;
Виховна:
виховувати свідоме ставлення до навчання.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Обладнання: таблиця, презентація вчителя «Задачі на рух», буклет, фото авто.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Ось пролунав дзвінок,
І починається урок.
Працювати слід старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім 5-ім класі
Діти – просто молодці.
Організація уваги учнів.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
«Робота асистентів».
Один
учень із кожного ряду робить аналіз і повідомляє, як інші впоралися з домашнім завданням, яких помилок допустилися та який спосіб розв’язування обрали. Сильніші
учні відповідають на запитання слабших, що виникли в них в процесі виконання домашнього завдання.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. «Броунівський рух».
Вчитель задає кожному учневі запитання
для перевірки ступеня засвоєння обов’язкового теоретичного матеріалу.
ІV.
Мотивація навчання. «Інтерв’ю».
Я хочу, щоб кожний з вас
пояснив, чому вважає за потрібне уміти розв’язувати текстові задачі.
Повідомлення теми і мети уроку
V.
Розв’язування текстових задач на рух за допомогою опорних схем.
Продовження вивчення навчального
матеріалу за допомогою презентації вчителя.Слайд-1-5
VІ.
Формування умінь розв’язувати задачі на рух.
1)
Розв’язування
задачі усно. Слайд - 6
2)
Технологія
„Акваріум”. Розв’язати задачу 1. Слайд –7
аукціон. Розіграш авто 2 учням.
Відстань між автомобілями 345
км. На якій відстані вони будуть знаходитись через 2 години, якщо швидкість
одного 72 км/год, а другого – 68 км/год. (відповідь
65 км) І вони одночасно виїдуть на зустріч один одному. Учитель об’єднує
учнів в групи по 5-6 осіб і пропонує їм
ознайомитися із завданням. Розв’язують задачі різними способами. 1 учень від
групи відтворює свій спосіб на дошці. Слайд-8
Фізкультхвилинка для очей. Слайд -9-16
Задача 3. Слайд-17
З двох пунктів одночасно на
зустріч один одному виїхали 2 автобуси. Швидкість одного автобуса 45 км/год, а
іншого 72 км/год. Перший автобус до зустрічі проїхав 135 км. Знайдіть відстань
між пунктами. Задачу розв’язати двома способами. Кожна група розв’язує задачу
своїм способом та захищають свій розв’язок біля дошки. Відповідь – 351 км. Слайд-18
Задачі на рух в протилежних напрямках Слайд-19
Задача 4. Слайд – 20
З одного лігва одночасно в
протилежних напрямах вибігло два тигра. Швидкість одного тигра 48 км/год, а
другого – 54 км/год. Яка відстань між тиграми через 3 години. Кожна група
розв’язує задачу своїм способом та захищає свій спосіб біля дошки. Відповідь 306.сайд-20
Фізкультхвилинка.
Вчитель. Ми сьогодні
з вами розв’язували задачі на рух. Об’єктами руху є автомобілі, велосипеди,
мопеди, все це засоби транспорту. Тиждень тому в гімназії проходив тиждень
безпеки дорожнього руху. На класних годинах говорили про правила дорожнього
руху. Тож хочу ще раз вам нагадати.
А як ви знаєте правила? Виступ
двох дівчат. Слайд - 21
VІІ.
Підсумок уроку.
Виставлення оцінок за урок.
Якщо вистачить часу – розв’язати задачу на бенефіс, задача – я буду
фокусником. Слайд-
VІІІ.
Домашнє завдання. Розв’язати задачі на
буклеті.
ІХ. Рефлексія.
Дерево творчості. Прикріпіть на дерево творчості листя, квіти або
плоди.
Плоди – урок пройшов корисно, плідно, знадобиться в житті.
Квітка – урок був вдалий, мені все зрозуміло.
Зелений листочок – не весь матеріал був зрозумілий.
Жовтий листочок – я нічого не навчився.
Дякую за роботу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий